Kde a na čem budete pracovat

  • Technická podpora a údržba aplikací TSP v TEST - konfigurace, instalace a testování nových verzí
  • Podpora aplikací L1 aplikací TSP v PRE-PROD a PROD pomocí nástrojů pro správu služeb (JIRA, ServiceNow)
  • Pomoc při řešení softwarových a technických otázek pro zákazníka efektivně a shromažďování požadovaných informací za účelem co nejlepšího zpracování zákaznického softwaru a technických dotazů
  • Rozsáhlý výzkum a dokumentace technických problémů zákazníků
  • Spouštění monitorovacích zpráv o využití, výkonu a / nebo dostupnosti
  • HPP
  • Junior / Medior
  • Praha

Požadavky

  • Nejméně 1 rok praxe v pozici podpory aplikací nebo systému
  • Povědomí o standardech, metodách a nástrojích rozvoje IT
  • Znalost aplikačních řešení a komunikačních protokolů
  • Znalost webových a aplikačních serverů (např. Apache, Tomcat nebo WebSphere)
  • Znalost Linuxu alespoň na úrovni výkonných uživatelů (základní správa)
  • Obecné porozumění Java aplikací (základní řešení problémů)
  • Schopnost komunikovat v anglickém jazyce
  • Analytické a logické myšlení, dobré organizační schopnosti
  • Velmi dobré komunikační schopnosti
  • Zkušenost v mezinárodním prostředí je výhodou

Na co se můžete těšit

  • Dlouhodobý projekt
  • Uvolněná atmosféra

Výhody spolupráce s Integrou

  • Krátká doba splatnosti faktur
  • Daňové a účetní poradenství zdarma
  • Firemní teambuildingy
  • Cenově zvýhodněné vzdělávací kurzy