Kariéra

Aktuální nabídka námi nabízených pozic z oblasti informačních technologií. Dlouhodobě pro naše klienty hledáme vývojáře, databázové specialisty, IT analytiky, consultanty a další. Nabízíme spolupráci na IČO či HPP, remote či onsite, pro juniory, mediory či seniory v České republice a na Slovensku.

Vzhledem k tomu, že obsazujeme místa pro rozsáhlou klientelu, není v našich silách mít konstantně zveřejněné veškeré otevřené pozice. Pokud jste specialista, který se rozhlíží po novém projektu, ale žádná z námi vystavených pozic neodpovídá vašim zkušenostem nebo směru, jakým byste se chtěl ubírat, kontaktujte nás prosím formulářem, určitě se nám neváhejte ozvat i tak  – spojíme se s vámi a společně pak probereme veškeré možnosti.

Často hledáme i celé týmy, nebojte nám tedy ozvat ani v případě, že jste skupina, která by ráda pracovala společně. 

Aktivní a pravidelný monitoring trhu a identifikace nových příležitosti, které by přispěly ke zvýšení počtu aktivních uživatelů a jejich celkové spokojenosti.

 

KDE A NA ČEM BUDETE PRACOVAT

  • Depozita – všechny typy spořicích účtů, vkladní knížky, termínované vklady, apod.
  • Podílení se na řešení identifikovaných chyb a incidentů
  • Pravidelně monitorovat a reportovat KPI ́s daného digitálního kanálu
  • Samostatně vést přidělené projekty menšího rozsahu
  • Analyzovat přidělené požadavky a navrhovat koncepci řešení/implementace v projektech
  • Zodpovídat za přípravu business zadání, poskytovat konzultace v oblasti analýz řešení s IT a dodavateli, testování dodávek, monitoring pilotního provozu, komunikace změn na klienty a kolegy
  • Získávat vstupy pro tvorbu user stories/požadavků na změnu ze strany kolegů, ostatních týmů a dodavatelů
  • IČO
  • Praha

 

POŽADAVKY

  • Komunikační a vyjednávací dovednosti
  • Analytické a logické myšlení
  • Práce s diagramy
  • Znalost SQL, CSS, HTML, MS Excel
  • Kreativní myšlení, schopnost přicházet s nápady
  • Schopnost týmové spolupráce
  • Dobrá znalost AJ

 

Výhodou

  • Agilní metodika, scrum
  • Povědomí o MicroServices a Javě
  • Zkušenosti s projektovým managementem v oblasti bankovnictví
  • Přehled o bankovních produktech a službách
  • Adobe analytics

 

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT

  • Uplatněnı́ ve společnosti, která určuje trendy a získává za ně ocenění,  a to nejen v bankovní sféře
  • Skvělý tým a ještě lepší náladu v něm
  • Zadání, která dávají smysl
  • Každodenní společné hledání nejlepších cest
  • Jistotu osobního rozvoje – sdílení zkušeností, odborná školení, workshopy
  • Projekt, kterým se rád pochlubíš
  • Skvělá firemní kultura i týmové párty

 

PROČ SPOLUPRACOVAT S INTEGROU

  • Jsme stabilní společnost s kontinuálním růstem
  • Spolupracujeme s více než 100 tuzemskými i zahraničními firmami
  • Zakládáme si na přátelském a individuálním jednání
  • Zabýváme se i vývojem na zakázku, penetračním a zátěžovým testováním
  • Poskytujeme daňové a účetní konzultace zdarma
  • Zažijete s námi skvělé teambuildingy ‒ grilování, ochutnávky rumů, sportovní aktivity a další


Zajímá vás tento projekt? Kontaktujte nás pomocí formuláře a my se vám v blízké budoucnosti ozveme!

Hledáme juniorní posilu na regresní testy, která bude hledat vizuální chyby, chyby v textacích, ale i procesní chyby atd.

KDE A NA ČEM BUDEŠ PRACOVAT

  • Tým má na starosti Depozita – všechny typy spořících účtů, termínované vklady, účty pravidelného spoření apod.
  • Tým small businessu jede opravdu na velmi úspěšné vlně a v příštím roce se od něj čekají velké věci
  • junior
  • IČO
  • Praha

 

POŽADAVKY

  • Samostatnost
  • Znalosti anglického jazyka slovem i pıś mem
  • Povědomí o bankovnictví a bankovních produktech
  • Chuť pustit se do IT v bankovním světě
  • Chuť spolupracovat s Businessem, který ti pomůže „nasát“ fungování jednotlivých procesů

Nice to have: Umět se podívat do logů, zprocesovat chybu a předat k vyšetření

 

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT

  • Uplatněnı́ ve společnosti, která určuje trendy a získává za ně ocenění,  a to nejen v bankovní sféře
  • Skvělý tým a ještě lepší náladu v něm
  • Zadání, která dávají smysl
  • Každodenní společné hledání nejlepších cest
  • Jistotu osobního rozvoje – sdílení zkušeností, odborná školení, workshopy
  • Projekt, kterým se rád pochlubíš
  • Skvělá firemní kultura i týmové párty

 

PROČ SPOLUPRACOVAT S INTEGROU

  • Jsme stabilní společnost s kontinuálním růstem
  • Spolupracujeme s více než 100 tuzemskými i zahraničními firmami
  • Zakládáme si na přátelském a individuálním jednání
  • Zabýváme se i vývojem na zakázku, penetračním a zátěžovým testováním
  • Poskytujeme daňové a účetní konzultace zdarma
  • Zažijete s námi skvělé teambuildingy ‒ grilování, ochutnávky rumů, sportovní aktivity a další


Zajímá vás tento projekt? Kontaktujte nás pomocí formuláře a my se vám v blízké budoucnosti ozveme!

Security Specialista bude primárně zodpovědný za plnění úkolů v rámci přidělených business/IT aktivit z pohledu IS/IT bezpečnosti. Primárně jsou všechny změnové aktivity v bance založeny na agilních principech vývoje SW.

KDE A NA ČEM BUDETE PRACOVAT

  • Primárně jde o analýzu a identifikaci rizik v rámci celého životního cyklu dané aktivity na základě detailního posouzení designu BU/IT řešení, které aktivita dodává. U některých aktivit půjde rovněž o realizaci bezpečnostních testů a auditů – konkrétně specifikaci zadání a vyhodnocení výsledků testů, které realizuje externí firma.
  • Součástí vybraných aktivit může být rovněž posouzení realizovaných změn z pohledu GDPR, tj. dopadová analýza (DPIA) aktivitou dotčených data zpracujících operací (DZO).
  • IČO
  • Praha (2 dny onsite, 3 dny offsite)

 

POŽADAVKY

  • Praktické zkušenosti s analýzou a vyhodnocováním efektivity bezpečnostních řešení a rizik v bankovním prostředí.
  • Znalost IT technologií a technických standardů z pohledu bezpečnosti pro všechny vrstvy architektury zejména (TELCO, WINDOWS, UNIX/LINUX, VMWARE, CITRIX, SAN, NAS, …).
  • Praktická znalost v oblasti bezpečného vývoje aplikací (zejména OWASP).
  • Znalost a praktická aplikovatelnost bezpečnostních standardů a „best practice“ (ISO 27000, NIST, GDPR, PSD2, PCI DSS, OWASP a dalších).
  • Znalost a praktická aplikovatelnost legislativních požadavků relevantních IS/IT bezpečnosti – zejména Zákon o kybernetické bezpečnosti, EIDAS, GDPR apod.
  • Praktické znalosti z oblasti bezpečnostních testů (penetrační testy, audity apod.) – prokazatelná schopnost specifikace a vyhodnocení testů.
  • Dobré komunikační schopnosti, umění logické argumentace a přesvědčování na technické i business úrovni.
  • Schopnost komunikovat s IT specialisty, IT manažery i obchodními útvary banky včetně vyššího managementu banky.
  • Spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a dobré organizační schopnosti.
  • Znalost anglického jazyka alespoň na pokročilé či vyšší úrovni (mluvený i písemný projev).
  • Základní znalost a přehled o agilních přístupech k vývoji SW

 

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT

  • Možnost růstu v rámci agilního týmu.
  • Tým příjemných a profesionálních kolegů a kolegyň.
  • Zázemí stabilní a silné společnosti.

 

PROČ SPOLUPRACOVAT S INTEGROU

  • Jsme stabilní společnost s kontinuálním růstem
  • Spolupracujeme s více než 100 tuzemskými i zahraničními firmami
  • Zakládáme si na přátelském a individuálním jednání
  • Zabýváme se i vývojem na zakázku, penetračním a zátěžovým testováním
  • Poskytujeme daňové a účetní konzultace zdarma
  • Zažijete s námi skvělé teambuildingy ‒ grilování, ochutnávky rumů, sportovní aktivity a další


Zajímá vás tento projekt? Kontaktujte nás pomocí formuláře a my se vám v blízké budoucnosti ozveme!

Creation of a mobile app for freelancers and small enterprises where the banking features meet Invoicing and bookkeeping.

 

ABOUT POSITION

  • Fully digital onboarding and Mobile only approach.
    Programming the app, most of the day. You get descriptions of requirements in JIRA and confluence. Tests are an integral part of developer delivery.
  • Close collaboration with others – from Analyst to the QA.
  • The solution is built gradually – cooperation on solution design and architecture.
  • Technologies are what brings fun to the work so are tech stack is: Android and IOS platforms, React Native framework, GraphQL for communication with backend services.
  • Take care of our customers – you build it you run it.
  • Contract work
  • Offsite (Prague)

 

REQUIREMENTS

  • Experience with Mobile App development
  • GraphQL and related framework know-how
  • OAUTH2 protocol
  • GitLab experience or some git-based code versioning product

 

What will you find handy
  • Basic of UML to understand the analysis better
  • We use modify SCRUM approach – experience with SCRUM or agile project techniques allows you to better fit in
  • There are different industries with some specific and the banking is no exception having some experience from mobile banking development comes handy
  • Security on Mobile phones is important any experience with securing the application and communication protocol is appreciated.
  • Gradle builds and experience with publishing mobile app in AppStore or PlayStore

 

WHAT CAN YOU EXPECT

  • Independent, interesting and creative work in a friendly team
  • 100% Remote

 

ADVANTAGES OF COOPERATION WITH INTEGRA

  • We are a stable company with continual growth
  • We collaborate with more than a hundred local and foreign companies
  • We rely on a friendly and individual approac
  • Our company also manages custom development and penetration/performance testing
  • Tax and accounting advice are provided free of charge
  • You can experience great team buildings with us such as barbecues, rum tastings, sports activities, and more


Zajímá vás tento projekt? Kontaktujte nás pomocí formuláře a my se vám v blízké budoucnosti ozveme!

Zajímají tě nové technologie – IT, mezilidské vztahy a obchod?
Právě hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Account Manažer a to jak do Prahy, tak do Brna.

 

TVOJÍ HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE BUDE

  • Pokračování v budování vztahů se stávajícími klienty a jejich manažery (kreativitě se meze nekladou)
  • Komunikace a budování vztahů s IT specialisty
  • Navazování spolupráce s novými klienty
  • Spolupráce s dalšími členy obchodního týmu a interními odděleními.
  • Práce s interním CRM a administrativa, která je spojená s výše uvedeným (zpracování poptávek, příprava nabídek atd.)
  • Podílení se na rozvoji společnosti – nové nápady a zlepšení jsou více než vítány

 

CO BYS MĚL MÍT NEBO UMĚT

  • Zkušenost s obchodem a jeho principy je víc než vítaná
  • Technický background je výhodou
  • Slušné vystupování a kultivovaný projev
  • Chuť na sobě pracovat tzn. vzdělávat se nejen v IT, obchodě a marketingu
  • Svůj selský rozum umíš promítnout do reportů a čísel (Excel a Word ti není cizí)
  • Někteří naši klienti, se kterými budeš komunikovat hovoří anglicky, proto je pro nás důležité, abys měl angličtinu alespoň na komunikativní úrovni
  • Případnou znalost němčiny využijeme, ale není podmínkou
  • VŠ je výhodou

 

PPROČ BYS MĚL SPOLUPRACOVAT ZROVNA S NÁMI

  • Pracovití a schopní jsou u nás nadstandardně odměňovaní (fix, příplatky a provize)
  • Nejsme korporát, ctíme lidskou individualitu
  • Umožňujeme karierní růst i do dalších nově vzniklých interních projektů
  • Pravidelně tráví celý tým společný čas na firemních workshopech, team-buildincích v ČR i v zahraničí nebo jen v baru 🙂 Nejsme totiž jen kolegové, ale i přátelé.
  • Školení a kurzy softskills
  • Po zapracování firemní auto i pro osobní účely
  • Notebook a Iphone je samozřejmost.
  • Multisportka po zaškolení nebo prvním úspěchu 🙂


Zajímá vás tento projekt? Kontaktujte nás pomocí formuláře a my se vám v blízké budoucnosti ozveme!

Do příjemného a mladého kolektivu hledáme nového kolegu či kolegyni, který posílí náš tým v Praze.
Pouštíš se do všeho s nadšením a úsměvem a dotahuješ věci do konce? Baví tě nejen práce z kanceláře, ale rád/a si zajdeš i na kávu či oběd s klienty? Fascinuje tě dnešní digitální svět plný aplikací a nových technologií a chtěl/a bys mu více porozumět?
Neváhej a ozvi se nám.

 

CO VÁS ČEKÁ

  • Spolupráce při péči o klíčové zákazníky
  • Příprava nabídek pro klienta
  • Příprava podkladů pro obchodního manažera
  • Komunikace s klienty – osobně i online
  • Koordinace s ostatními odděleními
  • Evidence obchodních případů a další administrativa

 

JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT

  • Příjemné vystupování
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
  • Dobrá znalost práce na PC
  • Samostatnost, logické uvažování
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Přirozenou pečlivost a „prozákaznický“ přístup

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT

  • Jsme relativně mladá společnost sídlící v moderních kancelářích v Praze-Karlín. Máme mladý a velmi energický kolektiv.
  • Nejsme korporát, ctíme lidskou individualitu.
  • Umožňujeme karierní růst i do dalších nově vzniklých interních projektů.
  • Pravidelně tráví celý tým společný čas na firemních workshopech, team-buildincích v ČR i v zahraničí nebo jen v baru. 😊 Nejsme totiž jen kolegové, ale i přátelé.
  • Vzdělávací kurzy.
  • Notebook a iPhone je samozřejmost.
  • Multisportka po zkušební době.


Zajímá vás tento projekt? Kontaktujte nás pomocí formuláře a my se vám v blízké budoucnosti ozveme!

.NET developer, who will collaborate on all research&development processes including analysis, programming, testing and documentation as well as validating and presenting results wanted!

ABOUT POSITION

  • Delivers working software in terms of and in context of his/her technical specialization.
  • Collaborates closely with other team members in order to deliver SW solution in quality of a required standard on time and in budget.
  • Reviews other’s software engineer work through code review.
  • Trains and educate software engineers.
  • Follows company software development process.
  • Estimates SW development task and monitor budget he/she has commited to.
  • Coordinates technical work of juniors and specialists under his/her supervision.
  • Supports Operations Manager and other stakeholders.
  • Collaborates closely with project manager, business representative or customer in management of priorities, budget, schedule and scope.
  • Manages ratio between business value and technical excellence.
  • Contract position or permanent placement
  • Offsite (Praha, Brno, Košice, Liberec)

 

REQUIREMENTS

  • 5 years of experience
  • Knowledge of C# .NET
  • Knowledge of .NET Core is an advantage
  • Knowledge of WPF is an advantage
  • Willingness to gain expertise in his/her specialization
  • Ability to analyse given task and decompose to development steps Ability to cooperate in team
  • Ability to present own work
  • Ability to find balance between business value and technical excellence

 

WHAT CAN YOU EXPECT

  • Participation in exciting projects with the global as well as regional character.
  • You will be part of a Czech based company that successfully sells its products to more than 100 countries around the world.

 

ADVANTAGES OF COOPERATION WITH INTEGRA

  • We are a stable company with continual growth
  • We collaborate with more than a hundred local and foreign companies
  • We rely on a friendly and individual approac
  • Our company also manages custom development and penetration/performance testing
  • Tax and accounting advice are provided free of charge
  • You can experience great team buildings with us such as barbecues, rum tastings, sports activities, and more


Zajímá vás tento projekt? Kontaktujte nás pomocí formuláře a my se vám v blízké budoucnosti ozveme!

Projekt, který řeší design hardwaru, kompletní software rozsah (firmware zařízení, backend, frontend) i plně integrovanou SmartHome bránu pro WiFi router.

 

KDE A NA ČEM BUDEŠ PRACOVAT

  • Po nasazení nezůstáváme jen u operation, to by byla nuda. Do ekosystému přidáváme nové features jako jsou prvky ke zlepšení Wi-Fi, kamery a jiné. Jako první jsme přišli s augmented reality pro zobrazení Wi-Fi signálu v prostoru na mobilních telefonech. Nejen videostreaming, SmartHome, rozšířená realita ale i další funkce potřebují své backendové components, na kterých můžeš aktivně přispívat i ty.
  • Široký rozsah projektu je zároveň skvělá příležitost pro zájemce o aktivní rozšíření svých znalostí.
  • Hledáme dalšího člena do plně autonomního týmu, který není součástí IT oddělení.
  • Nepotřebuješ žádný extra krok, proces, nebo osobu k přímé komunikaci s frontend vývojáři – My jsme od začátku jeden tým!
  • Tvoříme zařízení a služby Smart Box portfolia, které používají statisíce domácností.
  • IČO
  • Praha (2 dny onsite, 3 dny offsite)

 

POŽADAVKY

Tohle všechno u nás využiješ a znalost následujících oblastí je určitě výhodou:
  • Pokročilá znalost Go tzn. concurrency (sync package), profilovační nástroje (pprof), znalost tvorby testů, správný návrh rozhraní (interfaces)
  • Znalost kubernetes (tvorba deployment descriptory – yaml, umět rozlišit co je pod, node, stateful set …)
  • Znalost google cloudu (compute engine, kubernetes engine, cloud build C/I, Cloud storage, firebase, networks, stackdriver, container registry, repositories – vědět jak připojit github repo ke cloud buildu)
  • Znalost githubu a gitu
  • Znalost SQL (postgresql)
  • Znalost navrhování REST API
  • Znalost protobuf + grpc Znalost MQTT
  • Znalost vuejs (pre admina)
  • Znalost práce s certifikáty
  • Zkušenost v linuxe a v bash-i
  • Znalost liquibase

 

NA CO SE MŮŽEŠ TĚŠIT

  • Velmi zajímavý projekt
  • Stabilní prostředí velké společnosti
  • Příjemný pracovní prostředí, moderní prostory
  • Přátelský kolektiv
  • Osobní kariérní rozvoj
  • Full time s možností být na HO – poměr dle výkonnosti a rychlosti zapracování dle dohody s přímým nadřízeným

 

VÝHODY SPOLUPRÁCE S INTEGROU

  • Jsme stabilní společnost s kontinuálním růstem
  • Spolupracujeme s více než 100 tuzemskými i zahraničními firmami
  • Zakládáme si na přátelském a individuálním jednání
  • Zabýváme se i vývojem na zakázku, penetračním a zátěžovým testováním
  • Poskytujeme daňové a účetní konzultace zdarma
  • Zažijete s námi skvělé teambuildingy ‒ grilování, ochutnávky rumů, sportovní aktivity a další


Zajímá vás tento projekt? Kontaktujte nás pomocí formuláře a my se vám v blízké budoucnosti ozveme!

We are looking for a talented Data Analyst (User Acquisition ) to join the Online Advertising team in Prague. The ideal candidate for this position will be motivated, detail-oriented, and excited about website and online data and will help to manage global campaigns.

ABOUT POSITION

  • You will closely cooperate with go to market team, product owners and data analysts.
  • You will actively work with insights from website analytics and user testing outcomes and formulate recommendations.
  • For the pilot and global launch of the new product we look for data analyst with the main focus on website and campaign analytics.
  • Contract
  • Prague / remote

RESPONSIBILITIES

  • Participate to cover E2E user journeys from multi device data perspective (from ad serving systems to internal user behaviour data) for all sources of traffic – to keep the knowhow of the logic and strategy of go to market analytics
  • Implement GTM, setup or check Google analytics before any release and before and during the campaigns or experiments
  • Implement, setup or check other website analytics tools like Google optimize, Hotjar etc.
  • Do the first line GTM data dashboards/reports
  • Generate dashboards and performance reports (via tools and on an ad hoc basis) and regularly share performance metrics to the greater team and main stakeholders

 

REQUIREMENTS

  • Minimum 2-3 years of the website analytics experience, advanced knowledge of GTM, GA, Firebase including implementation experience.
  • Strong understanding of digital marketing principles and methodologies from data management perspective, understanding of web development and campaign management
  • Liaise with cross-functional teams on a variety of advertising and departmental projects
  • Knowledge and understanding of global ad platforms (Google, Bing, Facebook, DoubleClick, Yahoo)
  • Experience with A/B testing tools is a plus (e.g. Google Optimize, Adobe Target, VWO)
  • Proficient in Microsoft Office, specifically Excel (pivot tables, graphs, formulas, etc.) and at least basic knowledge of SQL.
  • Ability to clearly communicate with the team and management
  • Entrepreneurial spirit and ability to work in a fast-paced environment
  • Ability to share knowledge and work on a team
  • Knowledge and understanding of web analytics suites (e.g. Google Analytics, Microsoft Power BI) Must be creative, detail-oriented, analytical, organized and results-driven
  • Fluency in English

 

WHAT CAN YOU EXPECT?

  • An interesting job in an international team of a growing and very successful company
  • An exciting product portfolio
  • Opportunities for professional growth
  • Dynamic international work environment
  • Great benefits: food and drink provided all day by the company, game room, music studio, fitness center, golf simulator, library, language lessons and much more
  • Flexible working hours, home office

 

ADVANTAGES OF COOPERATING WITH INTEGRA

  • We are a stable company with continual growth
  • We collaborate with more than a hundred local and foreign companies
  • We rely on a friendly and individual approach
  • Our company also manages custom development and penetration/performance testing
  • Tax and accounting advice are provided free of charge
  • You can experience great team buildings with us such as barbecues, rum tastings, sports activities, and more

 



Zajímá vás tento projekt? Kontaktujte nás pomocí formuláře a my se vám v blízké budoucnosti ozveme!

Hledáme nového junior/mid-senior člena do teamu Camunda, který se bude zabývat bankovními procesy (podprocesy) pro e- commerce, onboarding a cash loans.

 

KDE A NA ČEM BUDEŠ PRACOVAT

  • Implementaci procesů pomocí nástroje Camunda a integraci s ostatními systémy banky
  • Jedná se o nový team, který bude postavený kolem seniornějšího kolegy
  • Junior/Medior
  • IČO
  • Praha (cca 2-3 dny onsite, zbytek HO)

 

POŽADAVKY

  • Java (alespoň od verze 9)
  • Spring, SpringBoot
  • Camunda nebo jiné BPM (výhodou, není podmínka),
  • ORM – JPA / Hibernate
  • SQL
  • IntelliJ, GIT, Jenkins, Bitbucket / Gitlab / Github
  • znalost bankovního prostředí výhodou

 

NA CO SE MŮŽEŠ TĚŠIT

Jako JAVA Developer budeš mít možnost spolupracovat na našich produktech a integračních projektech v nadnárodních společnostech napříč různými sektory. Budeš mít příležitost spolupracovat na velkých projektech a učit se od seniorních kolegů.

Co Tě čeká?

  • Vývoj a integrace IT aplikací na základě technického designu
  • Spolupráce a možnost se učit od seniorních kolegů
  • Možnost podílet se na návrhu řešení a architektury
  • Zajímavé a moderní technologie

Samozřejmě by tě čekalo i spoustu sportovních a společenských aktivit – pokud budeš chtít :).

 

VÝHODY SPOLUPRÁCE S INTEGROU

  • Jsme stabilní společnost s kontinuálním růstem
  • Spolupracujeme s více než 100 tuzemskými i zahraničními firmami
  • Zakládáme si na přátelském a individuálním jednání
  • Zabýváme se i vývojem na zakázku, penetračním a zátěžovým testováním
  • Poskytujeme daňové a účetní konzultace zdarma
  • Zažijete s námi skvělé teambuildingy ‒ grilování, ochutnávky rumů, sportovní aktivity a další


Zajímá vás tento projekt? Kontaktujte nás pomocí formuláře a my se vám v blízké budoucnosti ozveme!

We’re looking for an experienced eCommerce project manager who can come on to manage the execution of digital campaigns, in-app offers, and drive key strategic eCommerce projects.

ABOUT POSITION

  • We need someone who is good at thinking outside the box, coordinating multiple smaller projects, and digging into mountains of data to spot opportunities everybody else missed. We want somebody hands-on, who is used to quickly learning new systems to directly deliver projects, while also coordinating the efforts of other teams to achieve your objectives.
  • We’re looking for someone used to working with in-house teams and systems, rather than managing external agencies and suppliers.
  • Contract
  • Offsite

WHAT WILL YOU DO?

  • Be responsible for managing digital sales campaign deliver Browser, and various internal partnerships
  • Own the commercial performance of these channels, providing forecasts, strategy and constant momentum
  • Work closely with our Data Analysts, eCommerce specialists, Web Designers and Developers, and the Product Team to optimize these channels
  • Help to produce content for the in-product messaging system, to compliment regular and seasonal sales activities Use large sets of rich, complex data to identify opportunities to improve various channels, and validate ideas for new initiatives
  • Assist the Head of Monetization in maintaining and optimizing our eCommerce platforms, which includes improving pricing strategy, optimizing checkouts, and ensuring consistency in pricing, discounting and special offers across all products, channels and currencies.

 

REQUIREMENTS

  • Broad experience in managing digital Sales/eCommerce projects and campaigns
  • An understanding of how to put together and launch an integrated sales campaign, and direct experience of being deeply involved in the production of all assets
  • Some experience working with large datasets using Excel data models, Microsoft Power BI or (useful, but not essential) SQL Server or MySQL
  • Experience in managing enterprise-level SaaS eCommerce platforms, like Digital River, 2Checkout, Avangate, Cleverbridge or similar
  • Experience helping to bring new software products to market, or working on product launches either in a Marketing team, as a Product Manager, or similar
  • Self-motivator with a strong drive for success. A passive approach will not work

 

WHAT CAN YOU EXPECT?

  • An interesting job in an international team of a growing and very successful company
  • An exciting product portfolio
  • Opportunities for professional growth
  • Dynamic international work environment
  • Great benefits: food and drink provided all day by the company, game room, music studio, fitness center, golf simulator, library, language lessons and much more
  • Flexible working hours, home office

 

ADVANTAGES OF COOPERATION WITH INTEGRA

  • We are a stable company with continual growth
  • We collaborate with more than a hundred local and foreign companies
  • We rely on a friendly and individual approach
  • Our company also manages custom development and penetration/performance testing
  • Tax and accounting advice are provided free of charge
  • You can experience great team buildings with us such as barbecues, rum tastings, sports activities, and more


Zajímá vás tento projekt? Kontaktujte nás pomocí formuláře a my se vám v blízké budoucnosti ozveme!

NÁPLŇ PRÁCE

  • Penetrační testování aplikací a infrastruktury dle kompletní OWASP metodiky (Budeš hledat slabiny a zranitelnosti IT systémů)
  • Práce s Kali Linuxem a pentesterskými nástroji
  • Pravidelné vzdělávání v kyberbezpečnosti
  • Práce v týmu etických hackerů

 

POŽADAVKY

  • Zájem o kybernetickou bezpečnost
  • Dobrá znalost – prostředí OS Windows i Linux, znalost sítí a TCP/IP
  • Základní znalost – programování, skriptování, principy vývoje webových aplikací
  • Výhodou je znalost metodik penetračního testování (OWASP, OSSTMM).

 

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT

  • Možnost dalšího vzdělávání, interní workshopy, získání certifikací
  • Práce na zajímavých projektech
  • Minimum byrokracie, ale zato hodně času s “vyhrnutými rukávy“
  • Home office – práce na dálku u nás funguje, ale možnost se občas potkat osobně v kanceláři je výhodou
  • Neformální a příjemná atmosféra – všichni se známe, nepotrpíme si na formality
  • HPP/IČ

 

DALŠÍ VÝHODY SPOLUPRÁCE S INTEGROU

  • Jsme stabilní společnost s kontinuálním růstem
  • Spolupracujeme s více než 100 tuzemskými i zahraničními firmami
  • Zakládáme si na přátelském a individuálním jednání
  • Zažijete s námi skvělé zážitky ‒ teambuildingy u moře, sportovní aktivity a další


Zajímá vás tento projekt? Kontaktujte nás pomocí formuláře a my se vám v blízké budoucnosti ozveme!

Nenalezli jste, co jste hledali? Nevadí, ozvěte se nám a pokusíme se najít společné řešení.

Spokojení specialisté

Reference našich IT odborníků pracujících na projektech dle jejich představ

Ladislav Pařížský

.NET Developer

S Integrou jsem při nástupu k subjektu řešil změnu oprávněného subjektu z důvodů nepřesných informací. Mělo se programovat, a nakonec to byl jen support. Obával jsem se nutnosti, co nejrychlejší změny. Musel jsem hledat i na vlastní pěst. Nakonec jsem si Integru zvolil pro rychlé a otevřené jednání a komunikaci. Spoluprací s Integrou jsem získal pocit jistoty zajímavé práce a v případě nutnosti její změny rychlost a možnosti.

Jiří Dusil

IT kontraktor

Po návratu ze zahraničí jsem začal hledat práci v České republice. Byl jsem osloven firmou Integra Czech Republic, že pro mě mají pracovní nabídku. Nabídku jsme nejprve probrali telefonicky, následně na osobní schůzce. Nabídka byla zajímavá, tak jsme se domluvili na pohovoru, kde jsem uspěl. Už 2 roky pracuji jako kontraktor u nadnárodní IT firmy. Ze začátku jsem měl obavy, jak budu zvládat zpracování účetních dokladů, vedení knihy jízd, zpracovávání faktur apod. Se vším mi pomohla Integra, konkrétně paní Adámková, které tímto velice děkuji. Jako kontraktor jsem se naučil větší samostatnosti a sebevzdělání – nejen v pracovních záležitostech. Jsem rád, že jsem si vybral Integru.

Filip Januš

.NET/Angular Developer

V práci jsem řešil malou mzdu a přibývající nepříjemnosti z vedení. Potřeboval jsem co nejrychleji najít práci. Kontaktoval jsem i přímo zaměstnavatele, kteří zrovna nebyli u Integry v nabídce. Obával jsem se práce na IČO i práce přes „prostředníka“. Integra mi našla zajímavou nabídku, kterou jsem rád přijal (i když první nabídka chybou cílového zaměstnavatele nevyšla, Integra mi ihned poskytla zázemí a všichni se urychleně snažili abych ze situace vyvázl s co nejmenšími strastmi). Získal jsem zkušenosti ohledně práce na IČO, díky tomu i relativní volnost pro plánování osobního volna a vědomí, že je pohodlnější nechat si zaměstnavatele najít a sám už dorazit jen ve správný čas na správné místo.

Matyáš P.

React Developer

Rok 2019 pro mě znamenal můj první velký projekt, zároveň pak propojení práce programátora se školou a za těchto podmínek sjednaná spolupráce s Integrou. Z pracovního pohledu jsem stresoval nejvíc ohledně mé pozice Juniora v projektech, které mě neustále dostávali mimo mojí komfortní zónu, což ale mělo za následek i mé zlepšení, za což jsem ve finále moc rád. Integru jsem si vybral hlavně kvůli mé situaci se školou, nechtěl jsem přijít o super zázemí a kolektiv v Integře a zároveň jsem chtěl ještě studovat. Kolegové v Integře se opravdu starají o to, aby naše spolupráce fungovala, a já si myslím, že funguje. Je to moje mateřská loď a zatím bych neměnil. Od Integry jsem z pozice Juniorního programátora dostal šíleně moc. Přístup k úžasným projektům, zdravou motivaci k tomu se posouvat dál a neustále čerpat nové a nové vědomosti. Vděčím tak Jirkovi a celému Integra týmu vřelé díky a pečlivě se snažím abych to maximálně využil.

Firemní atmosféra v kostce

Takto nás hodnotí naši zaměstnanci na Atmoskopu

Slušné a férové jednání
85%
Celková spolupráce
95%
Spolehlivost
93%